Posts by Kalykha

In your first picture the gm said "when you reached lv 60 you will get one transfer voucher" this is the free vouncher and is said in your second picture "this vouncher was applied to your account directly", Now for the tradable he said in your first picture "if you wish to transfer more characters you will have to purchase..." it's only if you want another that you need to buy one who is tradable.

so like he said you have one free and if you want more you need to buy one directly in shop or like he said "from other players".

no we get one free that you can only use with the panel of your account , the traddable is only in the store and you need to buy it (via shop or other players)

Bonsoir,

malheureusement c'est bien ce qu'il me semblait, mais je me suis dis que j'étais peut etre passée a coté de quelque chose.
    je te remercie de ta réponse et te souhaite un bon jeu.

Bonjour,

je sais qu'il est possible d'acquérir des amplificateurs d'accessoires via les caisses d'amplification d'accessoires droppables et non échangeables dans les donjons de Lian et Ténébris, mais existe t-il un autre moyen de s'en procurer ?

merci d'avance pour vos réponses.