Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Höflichkeit in MMO's

Arlos - - Diskussionen über TERA

Quote from YustForFun: “Höflichkeit ist eine Zier doch es geht auch ohne ihr Stimme dir zu der Umgangston ist oftmals echt nicht der Schönste Aber oft genug spricht man eh gar nicht. Laufe viel mit randoms einfach über Tool die Hälfte sagt nicht mal Hallo und geht ohne danke zu sagen^^ ” Übers Tool versteht ja gefühlt die Hälfte weder Englisch noch Deutsch. Ich finde Höflichkeit ist für komplett Fremde aber ich sehe Leute im Internet auch wenn ich denen dort zum ersten Mal begegne nicht als komp…

• A bigger friendlist is always good. No idea why it's limited in the first place. Also if the accountwide fl would be implemented you could do it in a way that you can choose which of your characters your friends can see.

• Since it will be active because of Elin Brawler I expect the event to start after the patch.

• Tera Club

Arlos - - Spieler fragen Spieler - Fragenbereich

Quote from WildWerner: “Nicht ganz, denn die Frage war: wie sehe ich, ob ich aktives Club-Abo habe. Und daher gehen meine Antworten nicht am Thema vorbei, denn das habe ich erklärt ” Nein. Du hast erklärt wie man sieht das man Tera Club hat aber du kannst Tera Club haben ohne ein Tera Club Abo zu haben. Ein Abo verlängert sich automatisch. Es kann sich aber nicht automatisch verlängern wenn du Tera Club mit PSC oder ingame Gold kaufst.

• It's to punish you for using the stupid big head.

• Tera Club

Quote from WildWerner: “Clubleiste kann man ausblenden, richtig, aber das große braune Icon nicht (glaube ich). Und dort stehen die verbleibenden Club-Tage. Ausserdem sieht man beim Einblenden der Clubleiste auch sofort, ob man noch Club hat. Das kann man bei der Iconleiste auf der rechten Seite, dort wo P steht, machen. ” Du redest übrigens komplett am Thema vorbei. Es geht darum wo man sehen kann ob sich der Club automatisch verlängert.

• Tera Club

Wie hast du denn den Tera Club gekauft? Wenn es per Paypal war sollte es automatisch ein abo sein. War jedenfalls bei mir so.

• Für den BuddyUP code nim einfach ieinen aus diesem Thread.

• Ich würd einfach schätzen das es ein Schreibfehler is und eig ein SSl Fehler gemeint ist. Da könnte folgender Link helfen. praxistipps.chip.de/ssl-verbin…er-beheben-so-gehts_32795

• Guild Bank

Arlos - - Player Questions & Answers

Quote from The Pitchgod: “2jjeiq.jpg If the GSkill has a chain that links it to another skill on a row before you have to max that first. If it isn't linked check the GLevel/skill points needed ” You do not need to max out the previous skill. Having it on lvl 1 is enough.

• How to avoid insta deaths?

Arlos - - Classes

Quote from Miriad: “Quote from LeviathanX: “Sorry, are you seriously talking about "I don't have to dodge because I am lancer?!" Read some boss guides to learn about one-shot mechanics and how to avoid them. That is the only thing to help you. ” Nop. Im talking about "im a lancer so i should be able to take one or two hits from bosses". I think thats pretty reasonable, right? when you play with a tank, you expect to last longer, right? you expect to be able to take a beat, right? whats the diffe…

• 1) Da Yurian der einzige deutsche Server ist ja. 2) DPS. 3) Du kannst dir ein paar Guides hier im Forum durchlesen ansonsten ist es am wichtigsten das du lernst zu überleben und deine Skills immer schön durchliest. 4) Ja gibt es und du kannst mal im Bereich deines Servers hier im Forum nach einer Gilde für dich schauen. Ansonsten einfach im Allgemeinchat nachfragen. 5) Leveln und dann ein wenig Gold dafür bezahlen. Nix aufregendes. Aber bald is das Awakening für alle Klassen da und da erlernt ma…

• Quote from Om3Ga: “They dont check lotto if you buy it online. Everyone can. ” Many online lotto pages aren't legal as well.

• Die sollten beim nächsten einloggen aktiv sein.

• Quote from Ulith: “hello why isnt slayer getting awakening?? ” Cause no one is playing it.

• Can i run TERA?

You can start it but you won't be able to enjoy it.

• Mount Skills

Quote from Miriad: “I have a mighty phoenix, i was lucky enough to get it from the rng box in my first try. Unfortunately i cant remember the stats because for me they are completely pointless once you are using your mount, but i think they were hp and mp regeneration. But one thing, is there a mighty phoenix available to buy? i thought they were only available through rng boxes. ” The phoenix from RNG boxes can be sold on broker. Not sure if Drake refers to the new ones but Phoenix passives are…

• An sich sind über LFG nur Lvlbeschränkungen gesetzt. Du kannst halt net mit nem Lvl 1 char in the Lvl 40 Ini. Ansonsten kannste alles machen also z. B. mit 5 Mystis die Lvl 1 Gear anhaben in AAHM rein. Übers Initool widerum kann man sich erst ab 7-Mann Inis mit 2 Heilern anmelden aber im Moment haben wir nur Abgrund als 10 Mann Ini wo ihr zu zweit anmelden könnt. Tanks werden im generellen übers Tool nur einer erlaubt. Aber ansonsten kannste auch mit 5 Tanks laufen wenn du Lust drauf hast.

• Quote from Sisko: “guardian missions aren't grouped content, the healers there never heal anyway, and the tanks rarely ever hold bosses still. how am I supposed to get my own healer+tank if I'm FORCED to participate in it ungrouped? new players can't be picky anyway, because they don't even know anyone. the flight guardian missions are even worse with their 0.5-1 boxes per mission average, and that's with the 30% acceleration upgrade. there are tons of reasons why guardians are unviable as a sou…

• Quote from Om3Ga: “I wasn't kidding with my last post (unlike the one before). If lootboxes would be removed we would get even worse loot systems, just look at Fortnite and the "battle pass". There are so called "seasons" and every season you need to invest money into a battle pass which grants you max loot. While with lootboxes, i got them for free by just playing normally. Havn't bought a single lootbox in my entire life. Lootboxes gone means they force people to pay for additional loot. ” For…