Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

• Tera Club

Aeq - - Diskussionen über TERA

Muss sagen, einen Club, der nur aus Entfernung der AH-Gebühren + Rufbuff besteht, fände ich auch enorm dufte.

• Späte Vorstellung

Aeq - - Stell dich vor!

Guter Mann.

• I bet quite a bunch of the community already got their well-known solution regarding this problem.

• Awakening Part 2

Mein Gott, der Leuchteffekt bei den +9-Waffen sieht ja schlimm aus.

• The state of your events

Aeq - - Constructive Feedback

It's been like that for about years, you know. No real point in acting so surprised.

• Quote from Ninnifee: “Qual der Wahl: welche Klasse?Vor allem hab ich gesehn, dass es da nun neue Apex Skills gibt...allerdings nur bei der Hälfte der Klassen. Wie "wichtig" sind die? Sollten sie meine Klassenwahl beeinflussen? ” Spiel das, was dir Spaß macht. Arlos hat schon richtig gesagt, demnächst bekommen die restlichen Klassen auch Apex-Skills, bis dahin kannst du ein wenig rumprobieren, was dir so liegt.

• You'll probably find some PvP matches in the evening, but only for some few battlegrounds (which depend on the day).

• Awakening Part 2

Quote from Liumina: “Archer wird so strong D: ” Time to reroll!

• Quote from senita456: “Shouldn't gameforge remove weaker ones from the laundry basket, as it did already back then? ” But blue innerwear is still decent, you know.

• Guardians & Gearing

Aeq - - Discussions about TERA

Quote from senita456: “Yep I can confirm that.2 Hours que as Healer in the middle of the day, not the middle of the night, but in the day. ” Perhaps they realized they'd get some Healer without one piece of gear. ;'D On a more serious note - 5 PM => afternoon => people are working/go to school/whatever => and a lot of guys don't even queue for tool. Whenever I queue with my healer, it doesn't even take that long. Usually, that is. EDIT: And since Arlos posted in between: Yes, that includes LKHM.

• Awakening Part 2

Quote from Skoza: “There are no info on Archer, Valkyrie, and Ninja ” Nicht cool.

• Names after merge

Quote from Arlos: “Well I at least don't have to worry about the name of my main since I also got a char with the same name on the server mine will be merged with. Next time I think I'm gonna do it for my other characters too. ” A minute of silence for those that haven't been that lucky.

• Quote from Document: “[Poison Arrow] can be stacked up to 30 times ” This is golden.

• Nerf RMHM HP????!

Quote from modi3: “vm4 patch : spamming abnm (wasn't around at that time) ” AB wasn't even present during VM4 sinceit got introduced during VM3.

• Is goldselling now allowed?

Quote from Rafera: “might as well delete unofficial discord supporting gold selling by your staff ” That's the next level of ridiculousness tbh.

• Quote from Nugger: “Es kommt wohl bald ein neues MMO das diese Bielige Art des PvP fortführt aber PvP muss sich ohnehin neu erfinden zurück zu den Wurzel hat heute ein Extremes Negatives Stigma ” Mich würde ja mal brennend interessieren, wie du auf so eine Aussage kommst. Das Einzige, was ich die letzten Jahre beobachten konnte (auf Hasmina/Yurian, Killian ist 'ne andere Story) ist, dass sich die Mentalität zum PvP (und auch zum PvE) leicht verändert hat. Nur deswegen läuft PvP so schlecht. Ich …

• Event-Ankündigungen.

Quote from Hypie: “Ich weiß nicht mal wie man auf diesen Discord drauf kommt xD Geschweige denn, ob ich da überhaupt drauf will. Naja, wenn man nur da die Patchnotes bekommt muss man es wohl. ” Ersteres ist nicht schwer zu finden, letzteres liegt alleine an dir.

• Quote from Eliannah: “RG hardest dungeon when you get a healer 50% of the times, since they can't even dispell the boss and just auto attack LUL ” Not that it's any better when you queue as a heal.

• Kann man soweit ich weiß, nirgendwo einsehen. Generell dürften es ohne Veteran-Key 2 Charaktere sein, mit Key 8, alles drüber musst du dir im Shop kaufen. In der Vergangenheit gab's paar mal einen Charslot für lau, weswegen einige Leute 18+ Charslots haben.

• Reste meiner Teralaufbahn

Bin sicher, das hilft mindestens einem. Danke dafür!