Search Results

Search results 1-20 of 893.

• Du kannst auch einfach deinen Tempordner auf eine größere Partition umlegen. %tmp% und %temp% entsprechend setzen.

• thanks for fixing the dressing room

• Alles wieder da.. Danke

• Ich bin auf den Fix von der Gegenstandsausgabe heute Abend gespannt... neun Seiten (u.a. gefüllt mit Gekauftem) hätte ich gern wieder

• Bank

LeviathanX - - Bug Reports

@Kyreli. ich würde das Bankargment verstehen/akzeptieren, hätte z.b. ich nen Char auf nem anderen Server gehabt. Und i.d.R. sollte das Datenbankscript das prüfen (können). Heißt: Kein Char-Merge-Transfer => Bank nicht anfassen. Irgendwo werdet ihr ja sicherlich in euren Tabellen einen entsprechenden Eintrag haben.

• Die Items gab es einen Tag lang im Vorhutshop (war sogar angekündigt).. die Runen gibt es nimmer... und die "Greedies" verkaufen ihre Runen meist ab 500k im Broker; bei einem NPC-Verkaufswert von 50k bzw. einem Mount das vielleicht max 100k Wert ist. Items für genau ein Mount gammeln bei mir auch auf der Bank rum

• Krieger Awaking/ Rota

LeviathanX - - Klassen

Bzgl. Krit: Also bei meiner Elin war bis jetzt +210 in beiden Stellungen am zuverlässigsten... Bei Ruine +220 bis +230... im Raid bin ich auf +240 hoch... Der genannte Bonuswert ist das totale am Schluß; sprich bei Mystic mach ich mich recht abhängig von deren Aura. Bei der Luftsense sollte man bei acht Stacks aufpassen, hab festgestellt dass wenn man zu schnell in Phase 2 geht, gibt es keine zwei Stacks.. Ist man zu langsam kommt man nicht in Phase 2 oder der Boss unterbricht einen.. Ist eigtl.…

• hmm, dein Skillquote.... wenn dir 3x 4% debuff weggenommen werden und du 1x 12% bekommst hast du +/- 0% . Hast sogar den Vorteil das nur einmal applizieren zu müssen. Insofern k.A. warum du den Punkt ankreidest. Beim Kriegertank (spiel ich u.a.) ist genauso. Einmal drauf, debuff. Ich glaube dieser debuff müsste über alle drei (ich zähl jetzt Zerk nicht mit) Tankklassen gleich sein. Das ganze Aufhebens um den Damage.. is m. M. doch echt langsam wumpe ob das 30% hinter Korea ist.... Mit Awakening …

• Zerstörer - und die Realität

LeviathanX - - Klassen

Quote from SisterofVi: “TR NM sollten sowohl Slayer als auch Warri bei 9-10 Mio, die besten sogar wahrscheinlich noch drüber liegen ” Solche werden sicherlich nicht in random LFGs laufen... eher gildenintern Außerdem kannst du genannte Werte als "Rohwert" betrachten, da ich als K-Tank, jedenfalls wenn nichts geändert wurde, nur A-Speed an die Gruppe weitergebe und dem Boss nen Endurance-Debuff gebe...und kein Adrenalinschub wie ein L-Tank.

• Zerstörer - und die Realität

LeviathanX - - Klassen

Finde schon, dass Slayer mittlerweile konstant gut zieht... und Krieger, bei richtiger Anwendung der Rotation, ebenso. TRNM Läufe gestern gehabt.. Slayer über 7.2M/s, Krieger kurz vor 7M/s ... RK9 NM liegt auch so um die 3.5M/s im Schnitt.. meistens auch höher (und das "nur" mit Kriegertank (ich)).. Ich mein, früher Slayer Spieler zu finden der nen Krieger oder Zerk im DPS überholt, die konnte ich an einer Hand abzählen..

• Rotation for awaken Warrior?

LeviathanX - - Classes

Quote from Assazinchen: “??? It's really easy. Each time you hit an enemy with the final hit of any skill, you gain one stack of the tempest aura buff. Each stack gives you 0,1% Attackspeed and Cooldown reduction and stacks up to 50 times. These stacks are up for 45 seconds before they expire. Once you reach 50 stacks, the buff is overwritten a stronger version (5% more damage) which lasts 10 seconds. After that, the process of stacking begins again. You can't pre-stack this buff, since it is lo…

LeviathanX - - Classes

Quote from Arlos: “Yeah it disappears before the timer runs out but from what I saw it runs out after 10sec. ” As said, I kept it up for the full duration of 45sec but I don't know what I did exactly to achieve that..

• Dunno about brawlers (since I (try to) avoid running with them), but you get lots of A-Speed from Lancer and Warrior tanks these days.. so, you could remove the attack speed rolls for healers and exchange them for mana rolls. Personally, I have the 144 MP regen underwear on my healers which helps quite a lot... (though, I still have the highest one in the bank... ) Well, nowadays they cost max 2000 Gold on the broker... worth a try...

LeviathanX - - Classes

Anyone here who understands this "tempest aura"?! That thing has a number and a countdown timer... in the buff bar. However, I think I only managed it once to let it stay the full 45 seconds...(Though, it didn't refresh; i.e. restart counting at 45 sec). In most cases it disappears on average five seconds.. So yea, I don't really get this buff..

• Some awakening event

LeviathanX - - Discussions about TERA

You really are a lot who want to have everything shoved up your sorry a... without any effort in this game, no? Sorry, but argueing with "Oh poor noob/newbie has to level up and spend lots of time will make him leave the game.." is just.... I have no words for this anymore.. ... Usually people play a game to receive the satisfaction when finally achieving a goal and even accept to grind a little in order to do so..... If they can't do then it is just the wrong game... You give them just false ex…

• Nerf RMHM HP????!

I actually was always around 60-80% HP... couldn't get much lower... Well, as you know I play both Warrior styles... due to my tank experience I easily can grasp the situation when to evade (in advance) ... I often used to "tank" intermediately in A-Stance, without getting damage from the front, when the real tank was counting the dust particles on the ground. It is all possible..

• Quote from senita456: “Which is a crazy price for a dye. ” 5000 on the broker is crazy... but, if you are a color addict and need to dye every day... well, that may be your personal problem/fault here

• Nerf RMHM HP????!

Quote from Astarte: “it's like saying go RKEM no slaying ” Actually, I found it pretty hard to get below 50%.. (RK HM) @Kraxler I even got five minutes avg with mixed group of ranging from FM+7 to SC+7 ... Also, I met and know a lot of "casuals" who either would never go into RK9 or at least not with FM gear.. even if the dungeon was made for it.. And the few who walk with FM<=+6 and apply to SC LFGs do mostly ask if they may come.. it's "carried" in a way, but at least they try and want to unde…

• Quote from senita456: “Veteran Dyes. Prices right now are just crazy. ” ... it's in the shop...for 49TT

• Nerf RMHM HP????!

I personally think the buff in RM is just good. I would not want it everywhere. The usual NM dungeons are like 2:30m on average per boss... RK NM around 5m.. if ya wanna play dungeons with less than minute per boss play Kalivan and the likes... I would find it just boring... As said, my point of view... I am not mainstream..