Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• benox -

Liked Zeldt’s post in the thread GameForge when you will do something about PROXY & HACK in your game ?.

Like (Post)
    Considered giving this game another try after a long break but after seeing this I probably won't. Rather sad actually, it was decent back then and gradually became worse over the years. Oh well.
  • Moler -

Liked Zeldt’s post in the thread GameForge when you will do something about PROXY & HACK in your game ?.

Like (Post)
    Considered giving this game another try after a long break but after seeing this I probably won't. Rather sad actually, it was decent back then and gradually became worse over the years. Oh well.
  • Kiciuk -

Replied to the thread P2W... wait, how?.

Quote from Lalatino: “I got Marrow Brooch in Sikander thanks to Tera Club(banyaka->vergos head) p2w enough? ” 80k exp and 20k per upgrade try. Yes it seems to be OP in that case.
  • Eliannah -

Replied to the thread GameForge when you will do something about PROXY & HACK in your game ?.

• Considered giving this game another try after a long break but after seeing this I probably won't. Rather sad actually, it was decent back then and gradually became worse over the years. Oh well.
  • Zeldt -

Replied to the thread GameForge when you will do something about PROXY & HACK in your game ?.

• Skyfina -

Liked SisterofVi’s post in the thread Suche RK HM/EM Runs.

Like (Post)
    Tausche ein Wochenende Hot Erp gegen RK9EM Runs, vorher schicke ich dir Bilder von meinem Gear und der Anzahl meiner Clears und du mir Bilder von dir :whistling: Fürn 3er mit Tob und Fappy bin ich aber auch zu haben, ich möchte doch nur Liebe. Lasst mich was…
  • Skyfina -

Liked tobtheking2’s post in the thread Suche RK HM/EM Runs.

Like (Post)
    Ein hot erp braucht einen Whiteknight hab Ich gehört? Oh Hamburg? nvm - wirklich viel zu weit weg. Fappy lass uns lieber erpen! :love:
  • Skyfina -

Liked Mehonix/Faphuntard’s post in the thread Suche RK HM/EM Runs.

Like (Post)
    also wenn du n hot erp bist, bin ich gewillt, dir Obhut in meinen schützenden Armen in den schroffen RK-Runs zu bieten. Ansonsten: gl mit le traps. MfG Mr.Erp.Himself. Edit: ok, sehe Hamburg - das zu weit weg. bin raus. pardon für den Prank. :pillepalle:
  • tobtheking2 -

Liked Mehonix/Faphuntard’s post in the thread Suche RK HM/EM Runs.

Like (Post)
    #hatteschonlangekeineVerwarnungmehr also wenn Tob sich anbietet, kann man n Wochenendtrip starten. Wollte mir eh die Elbphilharmonie schon lange anschauen - davor gäbe es als Vorauskasse 2-4 RK-Runs mit dem Erpduo - weil Brwolah (knoten in den Fingern…
  • Lalatino -

I got Marrow Brooch in Sikander thanks to Tera Club(banyaka->vergos head) p2w enough?
  • Torasu -

Replied to the thread Eu server.

Or tell your friends to come over here :V
  • hehexd -

Liked SisterofVi’s post in the thread Suche RK HM/EM Runs.

Like (Post)
    "Lukya gefällt das" Liebe Grüße, SisterofVi
    Spam (siehe auch: 1, 2) | Chloe
  • zajeb -

After learning how to P2W properly :D (Hidden Content)
  • Torasu -

Liked Solfari’s post in the thread P2W... wait, how?.

Like (Post)
    It's possible to indirectly buy max gear in the cash shop and here is how: Step 1: Grab your credit card and purchase a huge amount of shimmerhing jewel boxes Step 2: Purchase keys to open these boxes to get an insane amounts of gems Step 3: Purchase…
  • Moler -

Liked Solfari’s post in the thread P2W... wait, how?.

Like (Post)
    It's possible to indirectly buy max gear in the cash shop and here is how: Step 1: Grab your credit card and purchase a huge amount of shimmerhing jewel boxes Step 2: Purchase keys to open these boxes to get an insane amounts of gems Step 3: Purchase…
  • Moler -

Liked Noyn’s post in the thread P2W... wait, how?.

Like (Post)
    You could just buy the gear directly, enough people are selling already enchanted pieces. Or you could buy Semi Enigmatic scrolls etc. to dismantle to entropic emblems -> buying mats or dismantle to metamorphic emblems. Ooor you buy Enchanting Crates and…
  • Solfari -

• Salix -

Posted the thread Maintenance Serverwartung (Patch 64) - 23.01.2018.

Thread
    Patch 64 Release: Die Serverwartung wird diesen Dienstag, den 23. Januar stattfinden. Die Wartungsarbeiten beginnen um 08:00 Uhr und werden voraussichtlich bis 12:30 Uhr abgeschlossen sein. Sollten Änderungen am zeitlichen Ablauf auftreten, werden wir…
  • Athena -

Posted the thread Maintenance Maintenance (PATCH 64) - 23.01.2018.

Thread
    PATCH 64 release: maintenance will take place this Tuesday 23rd of January. All game servers will be under maintenance from 08:00 CET (07:00 am UK time) until approximately 12:30 CET (11:30 UK time). In case of any changes to the timeframe, we'll keep…