TERA Europe

TERA Europe - Free to Play MMO

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

• New

Guardians of Arborea, lend me your ears! From now, July 20th until 10 AM on Monday, July 23rd, you’ll earn additional rewards for completing missions for the Guardian Legion.

Look forward to the following:
    Bonus Reward:
    • 10 Equipment EXP.
    • 125 Guardian Legion Reputation Points.
    • 5 Vanguard Initiative Reputation Points.
    • 5 Elleon's Mark of Valour.
    Details:
    • You can receive the bonus rewards up to 40 times per day.
    • The rewards come in addition to existing rewards.
    • You receive the bonus reward every time you collect a “reward box”.
    Enjoy the event!

The TERA Team

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Verkaufe/Tausche Zerk+9 Brust"

7

Chloe

Changement de serveur

0

Pinned [PvE - Yurian] Gildengesuche: Ich suche eine Gilde..

5

estea

Pinned [PvP - Killian] Gildengesuche: Ich suche eine Gilde..

37

estea

Mondlichter

89

13thgrave

Recent Activities

• Chloe -

Replied to the thread Verkaufe/Tausche Zerk+9 Brust".

• Deflay -

Liked YourNight’s post in the thread Battleground Rankings - Season 5.

Like (Post)
    Quote from Cheresha: “Quote from YourNight: “Im not denying the increase rate of "zerk" population is cause our "set-up" is broken. Keep in mind you can't use awakening skills in Skyring -> where skills mattters the most. So it's kind of wrong to…
  • jockerina -

Liked Matrixo’s post in the thread Good feedback on game management.

Like (Post)
    Pathetic responses and pathetic people in this game. Why you praise the game management or support? Everyday I see same people with same macros/proxy/teleport hack and nothing happen to them. People trash talking and nothing happen to…
  • ordalii -

Posted the thread Changement de serveur.

Thread
    Bonjour, voila actuellement je joue sur Seren, et j'ai décidé de rejoindre une amie sur Kilian, donc j'ai tous fais, quitté ma guilde, trier au maximum afin de gardé que les objets utiles, enlever tous mes obets à l'hdv, vérifié mon courrier, et…
  • estea -

Replied to the thread [PvE - Yurian] Gildengesuche: Ich suche eine Gilde...

Huhu Ich suche auf der weise eine nette Gilde. bin zwar noch auf dem Server Kilian aber ich würde dan hier hin wechseln. Spiele einen Reaper bin lvl 65 und habe Frostmetal Gear. Würde gerne mit den Leuten zusammen die neuen Instanzen kennen lernen und…
  • estea -

Replied to the thread [PvP - Killian] Gildengesuche: Ich suche eine Gilde...

Huhu Ich suche auf der weise eine nette Gilde Spiele einen Reaper bin lvl 65 und habe Frostmetal Gear. Würde gerne mit den Leuten zusammen die neuen Instanzen kennen lernen und gemeinsam Spaß am spiel haben :D
  • 13thgrave -

Replied to the thread Gilde Mondlichter.

... -7 Bände- Lieben Leben Lachen - Alles in einem Namen - Der Freuden Ende - Die Hoffnung die sie nahmen. Wir haben Ziele - Viele Zahlen vermehrt In lustigen Gewändern - Mit Feuer und mit Schwert - Krieg und Hunger genährt. -Ach Mensch- ... ~
  • Jixxy -

Replied to the thread Probleme beim Einloggen, werde immer wieder gesperrt!.

Zunächst wäre interessant: -Wohnort (Land) -Provider -VPN? -Zusatzprogramme? -Mods? -anderer Account zum testen mit neuer Email (ist erlaubt, darf nur nicht gleichzeitig mit dem Mainacc eingeloggt sein) Nomalerweise besitzt der Server versch.…
  • 1. Adding a walk, trot and high speed gallop to animal mounts such as horses, feline mounts, wolves. Flying mounts have been in the game for over a year and a half now, they have high speed flight and also the option to have a Mighty passive that effects…
  • Tomo -

Replied to the thread Verkaufe/Tausche Zerk+9 Brust".

bitte Titel ändern in "Verkaufe/Tausche Zerk+9 Brust" -------------------------------------------------------------------------- Verkaufe nur noch zerk+9 brust für 1.1mio. Tausche auch gegen gleichwertiges oder für eine gunner brust ab…